Polecany post

BIAŁA SUKIENKA

CODZIENNA STYLIZACJA / CZERŃ + BIEL


      Uwielbiam powracać do rzeczy kupionych kilka lat temu. Tak jak jest w przypadku tej spódniczki. Niegdyś bardzo modny wzór, który przez stylizację Anji przypadł mi do gustu. Dzisiaj zapomniany ale wyróżniający się z tłumu. Czyli tak jak lubię. Do tego koszulka, która już znalazła się na blogu w zupełnie innej stylizacji (klik). Torebka miała już kila swoich debiutów ale bardzo ją lubię i świetnie współgra z całością. Dla mnie ważne jest to by dana rzecz była funkcjonalna i mogła posłużyć dłuższy okres niż tylko sezon czy też publikację na blogu. Postaram się pokazać Wam, że nie posiadając ogromnej szafy można sobie poradzić. Dajcie koniecznie znać co o tym sądzicie. Miłego popołudnia :*


KOSZULKA : ZARA
SPÓDNICA : NEW YORKER
BUTY : DOROTHY PERKINS 
TOREBKA : ALDO

Komentarze

  1. Fajna stylizacja, ja osobiście lubię sobie zakładać coś co kupiłem kiedyś tam, moja dziewczyna tak samo ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz się nauczyłam i pomimo nieustannych protestów, woje 4 worki ciuchów trzymam pod kluczem w piwnicy:P Jak pomyślę o oddanych i wyrzuconych bluzkach z powodu chwilowej dezorientacji to łezka się w oku kręci..
    Ciekawa stylizacja, biel i czerń zawsze w modzie:P Chociaż ja jako posiadaczka typu urody Soft Summer cierpię:(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:P

    https://dragonsnectar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mi na szczęście nie jest żal oddanych rzeczy. Trawie i analizuje tydzień zanim to zrobię :D Do mnie też nie wszystko pasuje ;( Z tego co kojarzę Angelina Jolie posiada ten typ urody :) Nic straconego :)

      Usuń
  4. Spódnicę I torebkę z chęcią bym przygarneła :) łączenie t-shirta i spódnicy nie w moim stylu, ale na Tv wygląda to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Kiedyś też bym nie połączyła :)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz:D Piękny outfit :D
    Ale masz ładne długie włoski <3
    Torebka bardzo mi się podoba :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No naprawdę super ;)
    Zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/hydrophil-biodegradowalne-patyczki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Muito lindo , linda . Dá até vontade de : ver . sentir de perto , com emoções , tais belezas .

    OdpowiedzUsuń
  8. love this looks and love this handbag and short and wall
    regards
    Yourwisedeal.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś i masz gust <3 Zapraszam do mnie https://mrsstylepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz